E hónap végéig a mobilszolgáltatók minden egyes 2017. január 1. előtt szerződött, feltöltőkártyás (prepaid) ügyfelének egyeztetnie kell az adatait a szolgáltatójával.
Aki ezt nem teszi meg, annak 2017. július 1-jén automatikusan megszűnik a szerződése, elveszti a telefonszámát, és így a feltöltött egyenlegét.
A három nagy hazai mobilszolgáltatónak webes adategyeztető felületén, néhány perc alatt, teljesen online elvégezhető az adategyeztetés.
A telefonon kívül csak egy személyi igazolványra vagy jogosítványra vagy útlevélre van szükség.
Az adategyeztetés lépései mind a három szolgáltatónál azonosak: elsőként meg kell adni a telefonszámot, majd be kell írni a webes felületen a telefonszámra SMS-ben kiküldött kódot, végül pedig értelemszerűen ki kell tölteni az űrlapot.
Az online adategyeztés a következő oldalakon érhető el: